آ
-
آب
مشکلات مربوط به درک فرآیند فتوسنتز در بین دانشآموزان ششم ابتدایی (مطالعه موردی در یکی از مدارس ابتدایی شهر اصفهان) [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 26-34]
-
آموزش
نقدی بر آموزش علوم پایه در ایران معاصر [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 14-20]
-
آموزش الکتروشیمی
مطالعه و بررسی میزان درک دانشجومعلمان رشته آموزش شیمی درباره مفاهیم مربوط به الکتروشیمی و مقایسه نتایج آن با دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 71-85]
-
آموزش ریاضی
استفاده از سازمان دهنده های گرافیگی در آموزش ریاضیات [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 1-13]
-
آموزش ریاضی
نقد و بررسی کتاب "ریاضیات برای معلمان(نسخه ی مدرس)" [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 1-6]
-
آﻣﻮزش رﯾﺎﺿﯽ
رﯾﺎﺿﯿﺎت و آﻣﻮزش ﺣﺮﻓﻪ ای در ﮐﺸﻮرﻫﺎی ﻫﻠﻨﺪ، ﻧﺮوژ و ﮐﺎﻧﺎدا [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 31-38]
-
آموزش زیست شناسی
کاربرد پژوهش های شیمی در حوزه های آموزشی و تحقیقاتی زیست شناسی: کمپلکسهای پلاتین(II)، پلاتین(IV) و طلا(III) در درمان بیماری سرطان [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 28-54]
-
آموزش شیمی
مطالعه و بررسی میزان درک دانشجومعلمان رشته آموزش شیمی درباره مفاهیم مربوط به الکتروشیمی و مقایسه نتایج آن با دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 71-85]
-
آموزش معکوس
تجربیات آموزش فیزیک و آزمایشگاه به روش یادگیری معکوس [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 13-20]
ا
-
ارزیابی
ارزیابی کارایی درونی برنامه درسی دوره کارشناسی آموزش ریاضی از دیدگاه دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 21-30]
-
اساتید
ارزیابی کارایی درونی برنامه درسی دوره کارشناسی آموزش ریاضی از دیدگاه دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 21-30]
-
الگوی تحلیل خطای نیومن
تحلیل خطاهای دانشآموزان چهارم تجربی در حل مسائل کلامی کاربرد مشتق بر اساس مدل نیومن در شهرستان سمیرم [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 1-25]
-
انگیزش تحصیلی ریاضی
تأثیر کاربرد مفاهیم فیزیک در آموزش مفاهیم مشتق و انتیگرال بر انگیزش تحصیلی ریاضی دانش آموزان [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 1-9]
ب
-
بدفهمی
بررسی بدفهمی ها در مبحث نامعادلات پایه نهم [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 7-12]
-
برنامه درسی
ارزیابی کارایی درونی برنامه درسی دوره کارشناسی آموزش ریاضی از دیدگاه دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 21-30]
پ
-
پایة هشتم متوسطه
تحلیلخطاهایدانشآموزان پسرپایة هشتم درحل مسائلکلامی معادلةخطی براساس الگوی نیومن [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 21-31]
-
پژوهش
کاربرد پژوهش های شیمی در حوزه های آموزشی و تحقیقاتی زیست شناسی: کمپلکسهای پلاتین(II)، پلاتین(IV) و طلا(III) در درمان بیماری سرطان [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 28-54]
-
پیشرفت
نقدی بر آموزش علوم پایه در ایران معاصر [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 14-20]
ت
-
تحلیلخطای نیومن
تحلیلخطاهایدانشآموزان پسرپایة هشتم درحل مسائلکلامی معادلةخطی براساس الگوی نیومن [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 21-31]
-
تحلیل محتوا
بررسی مولفه های هویت ملی در کتاب ریاضی و آمار 1 پایه دهم [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 10-18]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتاب های ریاضی پایه دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک چاپ 1397، بر اساس رویکرد مدل سازی و کاربردها [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 19-27]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای بخش جانوری کتاب زیست شناسی پایه یازدهم بر اساس تئوری هوش های چندگانه گاردنر [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 55-70]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای فصل اول شیمی سال دهم (کیهان؛ زادگاه الفبای هستی) بر اساس روش فعال و غیرفعال بودن ویلیام رومی [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 39-49]
-
تحلیل محتوا
تحلیل فصل تابع کتاب ریاضی و آمار 2 پایه یازدهم بر اساس سه الگوی مختلف [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 50-59]
-
تدریس
بررسی بدفهمی ها در مبحث نامعادلات پایه نهم [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 7-12]
-
تراشه فوتونیکی
فناوری اپتوفلویدیک [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 32-44]
-
تربیت معلم
شناسایی آسیب ها و کارکردهای برنامه درسی کارورزی از دیدگاه دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان: یک مطالعه موردی در گروه های علوم پایه [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 44-57]
-
تشابه
نقش ترسیم در استدلال های هندسی [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 35-43]
-
تقابل ریاضی و فیزیک
شناسایی اثر متقابل ریاضی و فیزیک در آموزش فیزیک در حوزه PCK [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 65-77]
-
تکنولوژی
نقدی بر آموزش علوم پایه در ایران معاصر [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 14-20]
-
تکنیک ویلیام رومی
تحلیل محتوای فصل اول شیمی سال دهم (کیهان؛ زادگاه الفبای هستی) بر اساس روش فعال و غیرفعال بودن ویلیام رومی [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 39-49]
خ
-
خطا
تحلیلخطاهایدانشآموزان پسرپایة هشتم درحل مسائلکلامی معادلةخطی براساس الگوی نیومن [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 21-31]
د
-
دانشآموزان
تحلیل خطاهای دانشآموزان چهارم تجربی در حل مسائل کلامی کاربرد مشتق بر اساس مدل نیومن در شهرستان سمیرم [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 1-25]
-
دانش آموزان
تأثیر کاربرد مفاهیم فیزیک در آموزش مفاهیم مشتق و انتیگرال بر انگیزش تحصیلی ریاضی دانش آموزان [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 1-9]
-
دانشجومعلم
مطالعه و بررسی میزان درک دانشجومعلمان رشته آموزش شیمی درباره مفاهیم مربوط به الکتروشیمی و مقایسه نتایج آن با دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 71-85]
-
دانشجویان
ارزیابی کارایی درونی برنامه درسی دوره کارشناسی آموزش ریاضی از دیدگاه دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 21-30]
-
دانشجویان رشته آموزش ابتدایی
نقد و بررسی کتاب "ریاضیات برای معلمان(نسخه ی مدرس)" [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 1-6]
-
دانشگاه فرهنگیان
ارزیابی کارایی درونی برنامه درسی دوره کارشناسی آموزش ریاضی از دیدگاه دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 21-30]
-
دانشگاه فرهنگیان
شناسایی آسیب ها و کارکردهای برنامه درسی کارورزی از دیدگاه دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان: یک مطالعه موردی در گروه های علوم پایه [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 44-57]
-
دانش موضوعی
شناسایی اثر متقابل ریاضی و فیزیک در آموزش فیزیک در حوزه PCK [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 65-77]
-
دانش موضوعی-تربیتی
ماهیت، منابع و توسعه دانش موضوعی – تربیتی معلمان فیزیک از دیدگاه مگنوسان [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 45-54]
-
دبیران فیزیک
شناسایی اثر متقابل ریاضی و فیزیک در آموزش فیزیک در حوزه PCK [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 65-77]
-
دوره متوسطه
شناسایی اثر متقابل ریاضی و فیزیک در آموزش فیزیک در حوزه PCK [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 65-77]
ر
-
روش عملیاتی
بررسی تاثیر آموزش و ارزشیابی زیست شناسی پایه دهم به روش عملیاتی بر سطوح یادگیری دانش آموزان [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 58-64]
-
ریاضی
ارزیابی کارایی درونی برنامه درسی دوره کارشناسی آموزش ریاضی از دیدگاه دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 21-30]
-
ریاضیات واقعیت مدار
تحلیل فصل تابع کتاب ریاضی و آمار 2 پایه یازدهم بر اساس سه الگوی مختلف [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 50-59]
ز
-
زیست شناسی
تحلیل محتوای بخش جانوری کتاب زیست شناسی پایه یازدهم بر اساس تئوری هوش های چندگانه گاردنر [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 55-70]
-
زیست شناسی
بررسی تاثیر آموزش و ارزشیابی زیست شناسی پایه دهم به روش عملیاتی بر سطوح یادگیری دانش آموزان [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 58-64]
س
-
سازمان دهنده ی گرافیکی
استفاده از سازمان دهنده های گرافیگی در آموزش ریاضیات [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 1-13]
-
سرطان
کاربرد پژوهش های شیمی در حوزه های آموزشی و تحقیقاتی زیست شناسی: کمپلکسهای پلاتین(II)، پلاتین(IV) و طلا(III) در درمان بیماری سرطان [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 28-54]
-
سطوح شناختی بلوم
تحلیل فصل تابع کتاب ریاضی و آمار 2 پایه یازدهم بر اساس سه الگوی مختلف [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 50-59]
-
سطوح یادگیری
بررسی تاثیر آموزش و ارزشیابی زیست شناسی پایه دهم به روش عملیاتی بر سطوح یادگیری دانش آموزان [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 58-64]
ش
-
شیمی دهم
تحلیل محتوای فصل اول شیمی سال دهم (کیهان؛ زادگاه الفبای هستی) بر اساس روش فعال و غیرفعال بودن ویلیام رومی [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 39-49]
ع
-
علوم پایه
نقدی بر آموزش علوم پایه در ایران معاصر [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 14-20]
-
علوم پایه
شناسایی آسیب ها و کارکردهای برنامه درسی کارورزی از دیدگاه دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان: یک مطالعه موردی در گروه های علوم پایه [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 44-57]
-
عمق یادگیری
بررسی تاثیر آموزش و ارزشیابی زیست شناسی پایه دهم به روش عملیاتی بر سطوح یادگیری دانش آموزان [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 58-64]
-
عوامل خلاقیت گیلفورد
تحلیل فصل تابع کتاب ریاضی و آمار 2 پایه یازدهم بر اساس سه الگوی مختلف [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 50-59]
ف
-
فتوسنتز
مشکلات مربوط به درک فرآیند فتوسنتز در بین دانشآموزان ششم ابتدایی (مطالعه موردی در یکی از مدارس ابتدایی شهر اصفهان) [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 26-34]
-
فلسفه علم
نقدی بر آموزش علوم پایه در ایران معاصر [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 14-20]
-
فلوچارت
استفاده از سازمان دهنده های گرافیگی در آموزش ریاضیات [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 1-13]
-
فناوریهای آپتوفلویدیک
فناوری اپتوفلویدیک [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 32-44]
-
فوتونیک کریستال
فناوری اپتوفلویدیک [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 32-44]
-
فیزیک
نقدی بر آموزش علوم پایه در ایران معاصر [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 14-20]
ق
-
قابل انطباق
نقش ترسیم در استدلال های هندسی [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 35-43]
ک
-
کارایی درونی
ارزیابی کارایی درونی برنامه درسی دوره کارشناسی آموزش ریاضی از دیدگاه دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 21-30]
-
کاربرد مشتق
تحلیل خطاهای دانشآموزان چهارم تجربی در حل مسائل کلامی کاربرد مشتق بر اساس مدل نیومن در شهرستان سمیرم [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 1-25]
-
کاربرد مفاهیم فیزیک
تأثیر کاربرد مفاهیم فیزیک در آموزش مفاهیم مشتق و انتیگرال بر انگیزش تحصیلی ریاضی دانش آموزان [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 1-9]
-
کارورزی
شناسایی آسیب ها و کارکردهای برنامه درسی کارورزی از دیدگاه دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان: یک مطالعه موردی در گروه های علوم پایه [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 44-57]
-
کتاب حسابان(2)
تحلیل محتوای کتاب های ریاضی پایه دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک چاپ 1397، بر اساس رویکرد مدل سازی و کاربردها [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 19-27]
-
کتاب ریاضیات گسسته پایه دوازدهم
تحلیل محتوای کتاب های ریاضی پایه دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک چاپ 1397، بر اساس رویکرد مدل سازی و کاربردها [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 19-27]
-
کتاب ریاضی و آمار 1 پایه دهم
بررسی مولفه های هویت ملی در کتاب ریاضی و آمار 1 پایه دهم [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 10-18]
-
کتاب هندسه(3)
تحلیل محتوای کتاب های ریاضی پایه دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک چاپ 1397، بر اساس رویکرد مدل سازی و کاربردها [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 19-27]
-
کتب درسی
تحلیل محتوای فصل اول شیمی سال دهم (کیهان؛ زادگاه الفبای هستی) بر اساس روش فعال و غیرفعال بودن ویلیام رومی [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 39-49]
-
کج فهمی
مطالعه و بررسی میزان درک دانشجومعلمان رشته آموزش شیمی درباره مفاهیم مربوط به الکتروشیمی و مقایسه نتایج آن با دانش آموزان دوره متوسطه [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 71-85]
-
کربندی اکسید
مشکلات مربوط به درک فرآیند فتوسنتز در بین دانشآموزان ششم ابتدایی (مطالعه موردی در یکی از مدارس ابتدایی شهر اصفهان) [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 26-34]
-
کلاس معکوس
تجربیات آموزش فیزیک و آزمایشگاه به روش یادگیری معکوس [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 13-20]
-
کمپلکسهای پلاتین(II) و (IV)
کاربرد پژوهش های شیمی در حوزه های آموزشی و تحقیقاتی زیست شناسی: کمپلکسهای پلاتین(II)، پلاتین(IV) و طلا(III) در درمان بیماری سرطان [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 28-54]
-
کمپلکسهای طلا(III)
کاربرد پژوهش های شیمی در حوزه های آموزشی و تحقیقاتی زیست شناسی: کمپلکسهای پلاتین(II)، پلاتین(IV) و طلا(III) در درمان بیماری سرطان [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 28-54]
گ
-
گیاهان
مشکلات مربوط به درک فرآیند فتوسنتز در بین دانشآموزان ششم ابتدایی (مطالعه موردی در یکی از مدارس ابتدایی شهر اصفهان) [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 26-34]
م
-
مدل سازی و کاربردها
تحلیل محتوای کتاب های ریاضی پایه دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک چاپ 1397، بر اساس رویکرد مدل سازی و کاربردها [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 19-27]
-
مربع و متنافر
نقش ترسیم در استدلال های هندسی [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 35-43]
-
مسائل کلامی
تحلیلخطاهایدانشآموزان پسرپایة هشتم درحل مسائلکلامی معادلةخطی براساس الگوی نیومن [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 21-31]
-
مسائل کلامی
تحلیل خطاهای دانشآموزان چهارم تجربی در حل مسائل کلامی کاربرد مشتق بر اساس مدل نیومن در شهرستان سمیرم [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 1-25]
-
معادلة خطی
تحلیلخطاهایدانشآموزان پسرپایة هشتم درحل مسائلکلامی معادلةخطی براساس الگوی نیومن [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 21-31]
-
معلمان فیزیک
ماهیت، منابع و توسعه دانش موضوعی – تربیتی معلمان فیزیک از دیدگاه مگنوسان [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 45-54]
-
مگنوسان
ماهیت، منابع و توسعه دانش موضوعی – تربیتی معلمان فیزیک از دیدگاه مگنوسان [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 45-54]
ن
-
نامعادلات
بررسی بدفهمی ها در مبحث نامعادلات پایه نهم [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 7-12]
-
نقد کتاب
نقد و بررسی کتاب "ریاضیات برای معلمان(نسخه ی مدرس)" [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 1-6]
-
نقشه ذهنی
استفاده از سازمان دهنده های گرافیگی در آموزش ریاضیات [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 1-13]
-
نقشه مفهومی
استفاده از سازمان دهنده های گرافیگی در آموزش ریاضیات [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 1-13]
-
نورکند
فناوری اپتوفلویدیک [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 32-44]
ه
-
هوش های چندگانه گاردنر
تحلیل محتوای بخش جانوری کتاب زیست شناسی پایه یازدهم بر اساس تئوری هوش های چندگانه گاردنر [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 55-70]
-
هویت ملی
بررسی مولفه های هویت ملی در کتاب ریاضی و آمار 1 پایه دهم [دوره 4، شماره 10، 1397، صفحه 10-18]
ی
-
یادگیری
بررسی بدفهمی ها در مبحث نامعادلات پایه نهم [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 7-12]
-
یادگیری فعال و غیر فعال
تحلیل محتوای فصل اول شیمی سال دهم (کیهان؛ زادگاه الفبای هستی) بر اساس روش فعال و غیرفعال بودن ویلیام رومی [دوره 4، شماره 11، 1397، صفحه 39-49]
-
یادگیری معکوس
تجربیات آموزش فیزیک و آزمایشگاه به روش یادگیری معکوس [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 13-20]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد